Thursday, July 30, 2015

Zizan Razak Akan Kahwin Mengejut

Zizan Razak Akan Kahwin Mengejut


Zizan Razak nampaknya telah buka mulut lagi. Dengarnya dia akan berkahwin juga dan mungkin mengikut jejak Fahrin, iaitu berkahwin secara mengejut.

Ini komen Zizan Razak:

Macam mana pun saya mesti kahwin. Saya kena kahwin. Sebagai lelaki saya pun nak kahwin dan ada keluarga sendiri. 

Insya-Allah, semua yang dirancang bagaimana biarlah ia menjadi rahsia keluarga saya. Tak ada apa-apa pun sebenarnya. 

Saya suka cara Fahrin Ahmad yang berkahwin secara ‘tiba-tiba’ dan ‘mengejut’. Cara itu nampak lebih afdal. Kalau boleh saya nak ikut cara dia.

Eloklah tu kahwin cepat-cepat. Banyak sangat kontroversi Pak Mat tengok Zizan ni. Kalau dah kahwin nanti insyaAllah takde lagi kontroversi pasal perempuan huuhuu..

0 comments:

Post a Comment