Tuesday, August 25, 2015

Ini Respon Dari Yatt Hamzah Tentang Kes Cerainya


Ini Respon Dari Yatt Hamzah Tentang Kes Cerainya


Semalam pasangan Yatt Hamzah dan suaminya telah disahkan bercerai dengan talak satu.

Ini komen dari Yatt Hamzah:

"Ini yang terbaik untuk kami berdua buat masa ini. Alhamdulillah saya terima suratan ini dengan tenang. Ini yang Tuhan susun dan tulis di Loh Mahfuz. Saya meneruskan kehidupan macam biasa. Malah saat ini, saya sibuk dengan beberapa agenda kerja. Selebihnya mengenai hati saya, cukup saya katakan Allah sahaja yang maha mengetahui. 

"Kami masih berhubung dan berkawan baik. Cuma gelaran suami isteri itu sudah tiada. Doakan saya dan bekas suami kuat menerima ketentuan ini. Insya-Allah. Soal anak pun tak menjadi masalah kerana kami sudah berbincang. Kami sudah melakukan perjanjian terbaik untuk anak kami. Harapnya ia tak akan menimbulkan masalah. Soal giliran menjaga itu sama sahaja seperti ibu bapa yang melalui perceraian. Tak ada isu rebut anak pun,"

Semoga mereka berdua tabah hadapi dugaan ini.

0 comments:

Post a Comment