Saturday, August 1, 2015

Paling Bangang: Kisah Anak Dara Pemalas Kerja Tidur Jer

Paling Bangang: Kisah Anak Dara Pemalas Kerja Tidur Jer


Gambar Hiasan
Tersedak Pak Mat bila baca satu twet dari seorang perempuan yang dilihat sentap dengan keadaan sekelilingnya.


Katanya, penat buat kerja sorang pun tak perasan, sekali baring terus kena cop perempuan pemalas.

Memang banyak kes macam ni. kesian perempuan rajin kena tuduh pemalas. penat buat kerja nak rehat sekejap pun tak boleh, ada je mulut jahat.

Tapi banyak juga anak perempuan memang pemalas pun, balik kampung harap mak masak, bukan nak tolong pun hehe. Jangan terasa ye.






1 comments: