Monday, September 7, 2015

Luahan Diana Rafar Kepada Suami : "Nak Tegur Takut Kecil Hati Pula"

Luahan Diana Rafar Kepada Suami : "Nak Tegur Takut Kecil Hati Pula"


Hubungan suami isteri Diana Rafar dan Zamarul Hisham semakin mesra dan berbunga-bunga selepas kembali bersatu sebagai suami isteri.

Tetapi dalam satu caption di laman instagram, Diana Rafar telah meluahkan perasaannya tentang hobi terbaru Zamarul iaitu kumpul vape.

Ini luahannya:

Ya Allah tak dapat diungkap dengan kata2.. Hanya mampu memendam jelah...
Nk tegur kang kecik hati pulak .. Minta tolong folowers kesayanganku semua tegur kan abg Zamarul Hisham kita ni boleh tak...

Tak kisah kalau dia nak hisap vape tp boleh tak suh dia berhenti kumpul vape pls... Dosa papa Allah marah membazir Allah tak suka...

Semua colour semua brand dia nak beli... Cam mana nak buat ni,rasa nak suh tutup je kedai vape Hembus. rasa nak suh tutup je kedai vape Hembus Vapor kat bawah ni, vapeoff pls....

Sape sokong diana tolong bg nasihat kat Zamarul hisham. ni mesti semua geng abg lah ni, sorry pa


Apapun mereka tak gaduh pun cuma luah rasa je, Zamarul pun rilek je. :)


0 comments:

Post a Comment