Thursday, September 10, 2015

Suami Linda Rafar, Syed Aiman Tampil Dedah Perkara Sebenar


Suami Linda Rafar, Syed Aiman Tampil Dedah Perkara Sebenar


Suami kepada Linda Rafar iaitu Syed Aiman kini tampil dan memberikan kenyataan setelah lama berdiam diri tentang isu "lafaz cerai".

Bagi Syed Aiman, dia tidak pernah melafazkan cerai (seperti yang didakwa Linda Rafar) dan tidak akan ke mahkamah untuk megesahkannya.

Ini komen Syed Aiman: (Utusan)

“Saya tidak akan ke mahkamah sebab saya tidak pernah lafazkan cerai. Apa juga tanggapan orang di luar sana, saya yakin saya masih waras. Memang tidak dinafikan kami bergaduh, tetapi tidaklah sampai saya buat begitu”

“Saya rasa ini mungkin akibat pembawaan budak. Melihat apa kenyataan yang dikeluarkan Linda memang saya terkejut. Saya fikir dia memang tidak sedar apa yang dia lakukan sehingga menimbulkan kekecohan seperti ini”

“Jujurnya saya masih sayangkan dia dan keluarga kami. Tentunya saya harap perkara ini akan segera selesai,”

Sebelum ini Linda Rafar telah mengatakan suaminya melafazkan cerai dengan bersaksikan ibu dan anaknya namun Syed Aiman terus ingin menarik balik kata-katanya itu. (BACA SINI)


0 comments:

Post a Comment